Aydogdu2 Momonlyn gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah bacak ağrısız nasıldı kramp tarzında mı 2 gündür benimde var magnezyum ise yaramıyor doğusunda istiyorum artık 38 haftalık olduk
Momonlyn Aydogdu2 Kramp gibi diyebiliriz evet sürekli bir ağrı vardı bacağımın kasık yerinde, yolu bitirmişsiniz benim ki erken doğdu 1 hafta kaldı küvezde bana gelince emme reflexi yoktu çok uğraştım, siz cok cok iyisiniz sağlıkla kavuşun inşallah 🥰
kullanici34 Aydogdu2 benim serklajdan sonra hic açılma var demedi yürüyüş yapmama falan izin verdi bazı serklaj olanlar hiç yerinden kalmıyor burda okudum benim doktorum garip biraz
Aydogdu2 kullanici34 bende 14 haftamda serklaj oldum evde hiç iş yapmadım 1 kızım var onunla ilgilendim sadece genel olarak yattım dinlendim ama her doktor farklı demekki canm
Aydogdu2 Momonlyn sağol canim ilk kızım 30 haftalik doğdu şükür 4 yaşına girdi bu hamilelik de çok zor geçti serklaj oldum ve sürekli yatarak geçirdim daha 10 gündür ayağa kalktım diyebilirim benimde 2 gündür hiç geçmiyor umarım yakındır doğum. Sizde sağlıkla büyütün inşallah
Momonlyn kullanici34 Çok teşekkür ederim, Geleceği günü doğum şeklini herseyi bu minnaklar karar veriyor 😄 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻