iremnur66 40+1 hamileyim Meryem Ana eli otu önerdiler.sabahtan suyun içine koydum az önce bir bardak suyunu içtim tekrardan ne zaman içmem gerekir bilgisi olan var mı kullanan faydasını gören varmı acaba arkadaşlar
gnleyuboglu O doğumunuz kolay olsun diye suya konulan bişey doğum başladığı zaman yani açılmanız olduğu zaman bir yakınınız suyun içine koyması lazım Aynı şekilde doğum bittiği zaman da sudan alınması lazım :)
iremnur66 İnternette bu şekilde okudum birde Instagramda bı ebe önerdi yaptım içtim ama otu sudan cikarmadim hala ne yapmam gerekir acaba yanlış mı yaptim
iremnur66 Doğumdan önce icilirse rahim ağzını genişleterek doğumu kolaylaştırır diye bı ebenin paylaşımını gördüm
iremnur66 Ben her yöntemi denedim doğumu başlatmak için bı öneriniz varmı diye yazdığımda Meryem Ana eli otunu deneyebilirsiniz demisti bende denedim bı zararı olurmu ki acaba
Misseyma Herhangi bi zararı var mı bilemiyorum ama sancı başladıktan sonra suya koyulup içiliyor dye biliyorum
iremnur66 Bir haftayi geckindir benimde sancılarım oluyo baya skistiriyo ama geri geciyo yalancı sancımi sancım geldimi anlayamıyorum artık