Elifikra01 her gebelik farklıdır belki bu bebişiniz hareketi fazla sevmiyor. Benim ilk gebeliğim kendimden örnek veremem ama annem 3 doğum yaptı 3müzünde hamileliği çok farklıymış. Ben ilk çocuktum çok hareketliymişim ortanca kardeşim ise 9 ayda sadece 2 kez hareket etmiş oluyor yani böyle şeyler. Kendi kadın doğum doktorum bile iki gebeliğinde hiç hareket hissetmemiş. Allah’tan doktorumda arada yaşıyor mu diye kalp atışlarına baktım hep diyordu 😄