Munu1453 Hanımlar 38 hafta hamileyim ama kızım şuan için 4 kilo ağırlığında daha doğum kanalına inmemiş arada sancım da gekiyor nst ye bağladıklarında gözüküyor. Benim gibi olan var mı acaba ? Doğumu nasik gecti
hunilimom Munu1453 büyük kızım 3.500 idi 38 de nst de sancı varsa suni ile destek vermeyi teklif ettiler mi
Nunu19 Munu1453 o ölçüler bana hiç inandırıcı gelmiyor mutlaka eksik yada fazla çıkıyor. Bende 38+1 de gittim 3250 dedi. Bu ölçüye tam güvenme eksik de olabilir fazla da olabilir ortalama değer dedi
Munu1453 bebeğin başı yukarıda dediler doğumhane de baktilar sanırım açılma da yokmuş diye yapmadılar