sedamom00 Kızlar 11 gündür adetim gecikti doktora gittiğim de kist var dedi ve duphaston verdi 1 hafta içerisinde adet olursun dedi gelen giden yok karnım davul gibi şişti çok rahatsız oluyorum sizce doktorumu değiştirmelimiyim?
MeriHera sedamom00 kist var dediyse kisttir, ilaç hala tesir etmediyse yine gidin doktora ama bu sefer başka doktora gidin ki hem içinizde rahat eder