Bebitommm Şu anda 200 küsür , benim evime çok yakın o sebeple mecbur kaldıkça gidiyorum ,her gittiğimde ayrı bir rezillik yaşanıyor,mecbur kalmadıkça gidilecek bir yer değil bence ,inanın gidilecek bir yer olsa ,hastane sokağımın başında ,hep oraya giderdim 🌼💙 Afiyet hastanesi fazilet hanımı önerebilirim ama ona da randevu bulması zor oluyor ,acil bi durum olduğunda doktora ulaşma şansı yok, şimdi medipol Çamlıcayı deneyeceğim bir de