Feyzaerturk Merhaba Ayşenur Hanımla tecrübesi olan ya da gebeliğini onunla geçiren var mı? Nasıl birisi ve normal mi yoksa sezeryan doğumumu destekliyor??
Yorgunanne112 Feyzaerturk geç oldu ama ben onda doğum yaptım ilk bana sordu sezeryan mi normalmi diye sezedyan dedim çok güzel geçti doğumum biraz geç tanıştık ama kekse erken tanıssaydik çok tatlı bı doktor