Merhaba kızlar, bulaşık makinem sürekli bardaklarımı mat çıkarıyor finişh tablet kullanıyorum sürekli parlatıcısını da bırakıyorum ama yine aynı farklı bi tablet de denedim yine aynı canı istediğinde parlatıyor canı istediğinde mat anlam veremedim çoğu zaman tekrar durulamak zorunda kalıyorum 🙄ne yapsam da bardaklarım parlasa deneyimlerinizi istiyorum 😄