Dilekmustafa Hanımlar bcekmeceye devlet hastanesi açılmış giden var mı Ben devlet hastanelerinden korkuyorum ama cevremdekilerin bazıları iyi diyor bazıları şakın devlette Doğum yapmayın diyorlar sizce napmalıyım
Selim_Alparslan Dilekmustafa canım Adalet Tuna iyi bir doktor fakat hastane kalabalık . Ben normalde özele gidiyorum ama ikili test yaparlar mı diye gitmiştim ama yapmıyorlarmış . Ve ultrason kağıtları berbat .
Ayseyildirim Selim_Alparslan adalet bey evet çok ilgili güler yüzlü. Ben hamileliğin başından beri gidiyorum ve ikili testi yaptırdık.