sendekimsinnn canım benim bebeğim de tersti ve dönmediği için normal doğumu çok istediğim halde sezaryen oldum. Ya kolay değil açık söylemek gerekirse kolay diyen nasıl diyor ben bilmiyorum. Ya da benim acı eşiğim çok düşük ameliyat oluyorsun sonuçta berbat bir ağrı ve sızı hissi oluyor. Normal doğum olup kolay olacak diye bir şartta yok tabii. Benim normal Doğum yapan bir arkadaşımın çok çok kötü geçmiş keşke sezaryen olsaydım diyor mesela. Şimdiden kendini zor olacak diye şartlama insanlara da çok takılma belki çok daha kolay atlatırsın. Bi de bebiş nasıl isterse öyle geliyor, ben dönsün diye neler yaptım asla dönmedi. Siz de sağ salim kavuşun inşallah 🤲🏻🌸