Aag06 Efemom2 valla benim bebe o kadar seviyorki 13 aylik oldu 14 kilo hala onu seviyor oturakli olana gecmek istemiyor 😂😂😂
alitalia Efemom2 benim arabada çok işime yaradı ön koltuğa ters bağlayarak 9-10 ay kullandım sonra oto koltuğa geçtik.
Miiiii Efemom2 bebegimin kilosu hep ust sinirdaydi hatta ust sinirinda uzerinde cikiyodu bazen o yuzden fazla kullanamadik
Efemom2 Aag06 yaa bende onları daha çok seviyorum ama ne kadr kullanılır bilemiyrm oto koltugu gibi olanlar var 13kiloya kadr diyo ama çogu 4-5aydan sonra kullanılmıyo diyo kafam karıştı
Aag06 Efemom2 benim pusetim 13 kiloya kadar olandandi evet huggy egg 6n1 bebek arabasinin setini alfim hala onun pusetini kullaniyoruz disarda
Usnac1995 Benim yeğenim 1 yaşında artık bıraktı puseti daha doğrusu yengem amca vazgeçti😂 birqz minyon bir çocuk ama
Ece__ Efemom2 5 aylığız hala kullanıyoruz (kızım 7 kilo şu an). muhtemelen en fazla 1 ay daha kullanabilir sonra sığmaz gibi geliyor
Bebekdelisi Efemom2 8/9 ayda zor bıraktık aslında tombiş bir bebekti ama diğerinde cok aglıyordu oyle bıraktık