Burnum büyümüş herkes öyle diyor 😂😂👊🏼 ilk 3 ay bulantıfan çektim de çektim 5 kilo verdim.. leke hiç olmadı, sadece 1 aydır falan ödem attıktan sonra ayaklarımda kızarıklıklar oluştu gitmemecesine onlar sayılıyordu leke onlar var yani. Başka da kız belirtisi nedir bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️