Nazlican46 kız yada erkek bebeğin ayrı belirtisi olduğuna inanmıyorum keza çok basit bir örnek vermek istiyorum , ekşi şeylere as erdim deli gibi , tatlı sevmeme rağmen canım hiç çekmedi . ( Ekşi çekerse kız , tatlı çekerse oğlan muhabbetine ithafen )