Tugcekaya Kızlar 36+5 im bir daha kontrolüm çarşamba günü doktor bişey demedi ama acaba o zaman mı yapılır yada yapılmıyor mu
Yurttug_1 Tugcekaya Çamlıca medipola gidiyorum bende Ayşe Şeyma küçük akça 37 inci haftanda gel çatı muaynesi yapalım dedi haftaya yani daha önce sorduğumda da o haftada yaptığını söylemişti normalde de zaten o haftalarda yapılır
Ece__ Tugcekaya benim doktorum orada Kerime Binici idi. 38. Haftada çatı muayenesi yapıyorum demişti ama benim zorunlu sezaryene döndüğü için çatı muayenesi yapmadı
Brcavsr Merhaba konu hakkında bilgim yok bende 25+1 deyim. Çamlıca Medipol e gitmeyi düşünüyorum . Doktorunuz kim acaba memnun musunuz?
Brcavsr Tugcekaya Medipol Çamlıca da eşler muayeneye pek alinmiyormus covid nedeni gosteriolarmis doğuma da giremiolarmis . Öylemi 🤔
Ece__ Tugcekaya bebeğim doğum pozisyonundaydı ama 37. Haftada makat gelişe döndü. 2 hafta bekledik belki yine döner diye ama dönmedi
Sltn0 Brcavsr Artık alınıyor neredeyse tüm kadın doğum doktorlarına denk geldim birkaç tanesi hariç, almayan kaldı mı bilmiyorum