Hskmdl Kızlar merhaba ☺️ Şuan 12+5 haftalığım ☺️ Sanırım ikili tarama testine girmem gerekiyor doktor kontrolüm 2 hafta sonra yaptır diyen de var yaptırma diyen de var doktorum da tercihi bana bıraktı sizinde bu konudaki görüşlerinizi merak ediyorum
Duy_gu Hskmdl bence yapdırma ben ilk gebeliğim diıe yapdırdım pişman oldum Gereksiz detaylıya gitmeni öneririm sadece
Minik_prenses Hskmdl yaptırdım çıktı aklımdan valla bu sefer de acaba bişey var mı diye yiyip bitirecektim kendimi
Dilarac Hskmdl bilinci ol ve yaptır kimseyi dinleme en azından psikolojik kendini herşeye hazırlarsın
Greeneyes1997 Yaptirma canim hep 100/100 değil hemde en küçük şeyi kafana takip hamileliğini zehir etme arkadasima down sendromu dediler 4 cu taramaya kadar saglikli doğdu çocuk ama anne perişan oldu
Hskmdl Greeneyes1997 bunu o kadar çok duyuyorum ki çevremde olsun sizlerden olsun Egzdklc al bendende o kadar 🤦🏻♀️ Sanırım karar verene kadar haftam geçip gidicek
Hskmdl Greeneyes1997 o kadar çok kişiden duydum ki bunu kendimi üzmek de istemiyorum daha yolun çok başındayım çünkü olumsuzlukla geçirmek istemiyorum çok sağolun
Egzdklc Benimde şeker ve tansiyon olduğu için ikili tarama yada %99 sonuç veren gen testi önerdiler çok kararsızım
Miisce Ben bugun yaptırdım . Süreç nasıl ilerliyorsa öyle gidiyoruz. sonuç iyi yada kötü farketmez o bizim evladımız yapacak bişey yok. Üzülmemek icin manevi yönden bakmaya çalışıyorum rabbim böyle bişeyle sınayacaksa ondan gelene boynumuz kıldan ince …