Kizlar merhabalar.Yaklasik 18 haftalik hamileyim.9+3te bardaktan boşalır gibi kanamam oldu.Kanama alanı var dediler hastanede yattim.Sonra ciktim yaklasik 20 gun sonra yeniden kanamam oldu.Ve 10 gun boyunca araliklarla kanama geldi hastanede yattim doktor yuzde 80 düşük dedi ama düşmedi.Bu arada pihtilarda geldi falan.En son iyi bi perinatolog bulup ona geldim Ankara’da doktorun adi (Aydan Biri)genetik profesoru ayni zamanda. Kesenin altında rahim agzina yakin yerde kanama nin cok oldugunu buna sebep yuzde 80 enfeksiyon olduğunu bebegin saglikli gorundugunu ve kurtarilabilcegini soyledi(kanimda enfeksiyon cikmiyor bu arada)antibiyotik basladi.Son kanamadan sonra Yaklasik 24 gun oldu kanama kahverengi seklinde devam ediyor arada pihtida geliyor ve normal olduğunu soyluyor kanama alanindan geliyor diyor.Yatak istihrati yapma keyfine bak psikolojin bozulmus düşecekse yatsanda düşer falan da dedi.Bunlari yasayip saglikli dogum yapaniniz var mi aranizda nolur yardimci olun kafayi yememe cok az kaldi.Bazen hic sabredemeyeck misim gibi geliyor 2 aydir bitmedi kabusum😕