Nryozr4 40 gün önce deneyimledim.
3 cm açılmam vardı doktorum suni sancıyı önerdi kabul ettim
Sabah yatışım yapıldı kan tahlillerini verdim odama yerleştim
Sonra nts ye bağlandım biraz bekledim kendi sancım yoktu suni sancıyı vermeye başladılar fakat ben çok rahattım 180 leri gördüğüm halde sancı hissetmedim.
Koridorda yürüdüm pilates topunda egzersiz yaptım 6 cm e ulaştık
Ama bebek kanala inmek yerine tüm bunlara rağmen yukarı kaçtı bende sancı hissetmediğim için sonu sezeryanla bitti.
Asla korkulacak bir şey değil