ilk haftalarda çok normal öyle olması. Bende de kaşık ağrısı oluyordu adet olacakmışım gibi sonrasında hamile olduğumu öğrendim o zamanlar bilmiyordum. Belim çok ağrırdı mesela. O yüzden strese sokmayın kendinizi yine de içiniz rahat etsin diye bir doktora görünün