Tuba_58 Sevgili hanımlar dün 20 lik dişimi çektirdim,dayanamıcak kadar ağrım oluyordu. Ameliyatsız dikişsiz çıktı ama dudağım hala uyuşuk ve ağrım devam ediyor. Var mı aramızda daha önce dişini çektirenler ?
Sleepless_Mother Tuba_58 ben ta bekarken cektirmistim 🤣 Allah’ım öyle bişey yok ya benim alt çenem dar olduğu için çıkamıyor dedi Dr ta o zaman bı hafta arayla ameliyatla alınmıştı dikişli 😢
Qnl Tuba_58 20 lik diş çektirince agrısı 1 hafta falan devam ediyor canım hemen pat diye geçmiyor. Normal
baby3_ Tuba_58 tüm yirmilik dişlerimi dikişle aldırdım ve çilesi halâ içimde . Antibiyotik ve apranax vermişti doktor. Tek ağrı kesici olarak etki ediyordu. Size ne verdiler bilmiyorum ama Allah kolaylık versin ben çok çektim
Runevrem Tuba_58 ben 2 sini ameliyat ile aldırdim birini normal çektirdim sürekli buz koyun o çok rahatlatıyor bana doktorum önermişti
Sleepless_Mother Tuba_58 sorma ya hala hatirlayinca acısını hatırlar gibiyim 😔 yemek yiyemezdim ameliyat sonrası çay kaşığıyla yemek yerdim ya
Tuba_58 Sleepless_Mother Neyseki geçmiş gitmiş. İnşallah benim de bir an önce geçmiş günlerimde kalır 😂 Dikişsiz olmasına rağmen canım çok yanıyor sizi düşünemedim 😞😞
Tuba_58 baby3_ Paroldan başka bişey vermediler. Parol da içeceğine Allah a dua et daha çabuk geçer diyorlar ya doğru 😂 Yaşadığınız en büyük acı bu olsun inşallah. Geçmiş gitmiş ne güzel ⭐️
Pelinakcn Tuba_58 iki tane çektirdim ilki gömük dişti sonrasında yanağım aşırı şişti resmen ikinci bir yanak oluşmuştu, diğeri daha üste çıkmıştı o daha az şişti. Eşimin baya baya üstteydi onda hiç şişlik, ağrı falan olmadı
Tuba_58 Asillllll1111 Benim 7. Haftamdan beri gece uykularım tamamen bitmişti ağrımdan dolayı. 2.trimestiri iple çektim hemen tedavi için. Daha ilerisinde zorlar diye korkup çektirdim. Film çekinmeme izin vermediler. Gömülü olmayınca riske girdik filmsiz çektiler. Gömülüyse dayanamıcak ağrılarınız yoksa iltihap sorununuz yoksa ertelemenizde fayda var. Yine de çok iyi düşünüp bir an önce karar vermek lazım.
Sehenz Tuba_58 3 tane gömülü yirmilik diş çektirdim inanır mısınız burun ameliyatımın iyileşme süreci daha rahat geçmişti dördüncü gömülü dişi kendime sakladım artık onun acısına dayanacak gücüm yok yıllardır
Tuba_58 Sehenz Tüm 20 lik dişlere çok kızıyorum. Ne gerek vardı 😂 bi de hamilelik öncesi en azından biraz ağrı olsaydı hemen gider çektirirdim bu süreçte daha bi zorlandım ağrı kesici yok öyle çekiyorum. Size de çok geçmiş olsun 🙏🏻
Sehenz Tuba_58 çok geçmiş olsunnn benim çektireli 3 yıl oluyo tabi hamile değildim içim gitti şuan sana ☹️🥺