7 haftalık hamileyim. Bebeğimin kalp atışını duyduk gayet sağlıklı dedi fakat bu gün kanamam oldu doktora gittiğimde kese içinde kanama var dedi bebek sağlıklı dedi aynı durumu yaşayan var mı ? Kanama olması normal bir durum mu ? Düşük riskine yol açar mı ?