Biran önce bırak derim çünkü çevremde sigara kullanıp da sağlıklı bebeği olan görmedim. Ya solunum sıkıntısı çekiyor yada astım kesinlikle. Gelişimini tamamlayan bebeği bile solunumdan küveze alıyorlar. Hamilelik boyunca içtim birşey olmadı diyene irtibat etme lütfen Allah öyle bir yerden verir ki bilemezsiniz ne olacağını. Bebeğinizi düşünüp biran önce kesin derim. Önemli mi bir can parçasından