Kızlar bu test yanlış çıkabiliyormuş 3 defa test yaptırdım toxo pozitif çıktı avidite negatif amniyosentez rastlanmamış dogumda kadar antibiyotik kullandım çok zor buluyordum hep korkarak geçtı hamileliğim 1ay oluyor dogum yapalı şimdi bebegim le bana test yaptılar megerse hiç geçirmemişim toxo negatif sonuclar bebekte de bendede farklı hastane özellikle güven tıp gici laboratuvarda yaptırın emin olun