Mzg_15 e nabiza cok gec düşünüyor pazartesi kan verdim bugün hâlâ düşmemiş . o zaman neden e nabız diye birşey var bilmem . bugün doktora gidip elden alicam sonuçları. bu arada negatif cikmasina üzüldüm ama inslalah bir dahaki ay pozitif çıkar . ben 5 sene yaptim bu testleri ne kadar hayal kırıklığı oluyor biliyorum. umudunu yitirme hicbir zaman.