Kubrak2016 Bugün 12+3 üz ama ultrason da 12+6 çıktık. İkili test yaptırmayacağım fakat doktor ense kalınlığını ölçtü 1.60mm dedi. Sizlerde nasıldı normal midir?
Bebekdelisi Kubrak2016 sınır 2 ama 2.2/2.4 de kabul ediyorlar sizinkisi olması gereken benımde oyle cıktı