DevriminAnnesi çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️
benim gittiğim özel hastanede Bütün ekip bayan. Aksilik olur da sezeryana alınırsam eğer anesteziyi yapan kişi erkekmiş, geri kalan yine bayan. E benim de özel hastaneyi tercih etme sebeplerimden biri full bayan olması. Birtane bile erkek oldu mu bi anlamı kalmıyor. Gidip devlette yapayım ozaman doğumu diye düşünüyor insan. O yüzden başka bir özel hastaneye geçmek istiyorum.