gizemuakkaya
Öncelikle hakkınıZda hayırlısı olsun biliyor musun direkt beni anlatmışsınız 38+5 im bebeğim 3-100 gr sadece regl sancım var ve bebek aşağıda ama kanalda değil çatı muyanesi henüz olmadım bu ara bekliyorum onu sabırsızlıkla kafamda deli sorular sancı nasıl olacak dayanabilecek miyim normal yapabilecek miyim suni sancı istemiyorum bu ara sürekli uykum var hiçbirşey yapmıyorum az az evde yürüyorum plates toopunda oturuyorum squat yapmam gerekiyor ama yapmıyorum🙈 Hurma ve adaçayı tüketiyorum ve sabırsızlıktan çatlıyorum 🙈🙈