smallbaby Evinru ben ebebekten aldım fermuarlı ama daha bebiş gelmediği için bişiy diyemem ama kullananlar memnun çok hoşuma gitti benimde inşallah iyidir enazından ellerini üşütmez
smallbaby Evinru birde cırtcırtlı kundak gördüm belinden sarıyosun iki kolunu yana koyuyosun bebişin onuda alıcam kullanışlıya benziyo oda sevi bebede ikisinede bak derim bizimkiler kış bebesi olacak oyüzden kolları salıp yatıramam üşür kuzucuk