Ruhsar35 evet mesela ilk ikisinde çok heyecanlıydım ,üçüncüde de öyle tabi ki ama o çift çizgiyi görünce hickira hıçkıra ağladım. İnsan hiç yaşamam saniyor yaşayınca bidaha olmaz diyor bidaha olunca da imtihan diyorsun kabulleniyorsun . Ben bitek aileme söyledim mecburiyetten ,akrabalarından bilmeyenler var bilenlere de annem söylemiş 3.5 aydan sonra . Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım ❤️