Kbraydin Açıkçası birilerine hediye verme fikri bana hiç hoş gelmiyor. Ancak ailemle eşimin ailesine yaptırırım. Düğünümde kanserli çocuklar için bağış yapıp bir kart oluşturmak istemiştim ama düğünümde yetişmedi. Belki kızımın doğumunda yaptırabilirim yada farklı bir bağış olabilir derneklerle henüz görüşmedim.