Zeli_19 aaa ben de tam 12+3 üm. Göbeğim biraz cıktı dışardan da belli oluyo ayva göbek gibi.ben zaten cok zayıfım bekliyodum böyle hemen göbeklenme. Bu aralar hazımsızlık cok var az bişi yesem hemen şişiyorum. Halsizlik hala biraz var.onun dışında ben de bebeğim de gayet iyi 2 gün önce kontrole gittim.