-Seyma vallahi canım 3.gebeligim 32+6 haftalık oldum hala aynı düşünce ,kaygı ve stresi yaşıyorum
Annelik böyle bir şey 1.de olsa 10.bebeginde olsa bu kaygı hamileyken ,doğduktan sonra,evlendikten sonra bence biz anneler ölene kadar bu kaygıları çekeceğiz🙏🤷
Ama tabiki fazlası zarar çok stres yapıyorsan bir destek Almanda fayda var 🥰