bebiskonunannesi Merhaba acaba daha önce taş Magnet yaptırıp memnun kalan var mı? Magnet konusunda çok kararsızım, pleksiden daha iyi mi oluyor acaba? Fikir verebilirseniz sevinirim :)
bahar-1903 bebiskonunannesi bende taş yaptırmayı düşünüyordum cevremdekiler hiç önermesi kırılıyor hemen dedi, bide ne kadar mıknatıs takılı olursa olsun taş olduğu için taşımıyor düşüyor kırılıyor dediler. En iyisi pleksi bende güvenilir bi site bulup yaptırmak istiyorum .
Rabiaasela Bence pleksi yaptırın taş yaptırdım ilk kizima onlarda güzel ama çabuk kırılıyor imkanınız varsa açacak yaptırın hem herkesin elinin altında kullandığı birsey olur🙏
Rabiaasela bebiskonunannesi taş magnet pleksi var yıllardır arkadaşlarıma da o sayfayı öneriyorum çok memnun kalırsınız instgram makbusunhobievi yazarsanız bulursunuz bir bakın konusun fiyattada modeldede yardımcı olur
Rabiaasela bebiskonunannesi rica ederim bakın pleksi taş ahşap yapiyor taştan xiyafe ahşap yada plkesi daha guzel olur