egemomss 22+4′deyiz bugün hafif hafif çatlakların başladığını gördüm. Bio oil kullanıyordum ama düzenli değil. Yanlarımda daha fazla oluşacak gibi. Görünce bi tuhaf oldum üzüldüm.. sizde kaçıncı haftada başladı,neler yaptınız?
_akalin3 egemomss ya benımkı nerdeyse 30. Hafta oldu bünye meselesi ama erken gene canım seninki mutlaka dikkat et yag vs kullan ben kullanmadım bu saatten sonrada cok olmaz dıye dusunuyrpun (35.deyım)
egemomss _akalin3 çok hafif ya ilk gördüğümde yanıldım zannettim ama dikkatli bakınca görünüyor☹️ göbeğim de erken büyüdü tabi bünye meselesi..bebek yağı aldım bakalım deneyeceğim
cagla0cagla Ben ilk gebeliğimde 27 de çatlamaya başladım ve çok hızlı birşekilde karnım harita gibi olmuştu tek karnım çatladı bu arada 80 kilo ile 35. Haftada doğum yaptım çok çatlağım oldu şuan 31 haftalık oldum 80 kilodayım daha önce çatladığım için mi ne bilmiyorum ama henÜz bi çatlağım olmadı keşke ilkinde de olmasydı tabi 🥹
cagla0cagla egemomss ilk doğumdan sonra çok çirkin bi görüntü oldu kırmızı mor damarlı gibi baya dikkat çekiyordu sonra beyazladı Tabi zamanla zayıfladıkça bide ince çizgi gibi kaldı şimdi karnım yine burnumda olduğu İçin kırmızı görüntü oldu o eski yerler gerildiği işin sanırım yeni çatladığım oluşmadı çünkü henZ
Tubacngl egemomss bende düzenli kullanmıyorum bazen haftada bir kullanıyorum 22+2 deyim düzenli süreyim o zaman 2 günde bir sürsem iyi olur mu acaba
egemomss Tubacngl bence düzenli sür ama catlamamanin bir yolu yok.. en azından düzenli kullandım dersin