Mehra_ Merhaba hanımlar 37+6 olduk haftaya cuma sezeryan olucam boğazım çok ağrıyor ve yutkunamıyorum idrar enfeksiyonundan dolayı zaten antibiyotik kullanıyorum ilac almak istemiyorum önere bileceğiniz doğal yöntemler varmı?
Lgel Mehra_ bende srnin gibiydim karanfil çignedim sirke ile gargara yaptm geçti ertesi gun. Karanfil heleki cok iyi
Lahinnn Mehra_ senın de mı enfeksıyon var lokosit mi yuksek cıktı kac cıkmıstı ? Ne kullanıyorsun antıbıyotık
Mehra_ Lgel senin mesajını gec gördüm malesef onlardan önce bala karabiber çörekotu karıştıp ara ara yedim çok iyi geldi oda aklınızda bulunsun birde sıcak şeyler icmek tabiki 😊