Canankk Nursel23 bizde oldu, 21.haftaya kadar bırı kız bırı erkek dedıler ıkı doktora takıplıydım ıkısı de aynı seyı soyledı 21. Haftada ikisinin de erkek oldugunu ogrendık 😄 kacıncı haftanızdasınız bılmıyorum ama parti yapacaksanız bıraz bekleyin derim.
Ysmn5836 Nursel23 önce biri erkek dieri kiz dediler sonrada detaylida tek yumurta ikizi erkek dediler ogluslarim tek yumurtaymis bunu bile detaylida öğrendik teyzeler şimdi 26+0 haftayiz
Gny18 Nursel23 bebeklerim tek yumurta ikizi olduğu için ikisinin de cinsiyeti aynı. 17 ci haftada söyledi şuan 28 haftalık hamileyim erkek ikiside. Doğdukları zaman belli olacak yanılma varmı yokmu 😅
Nursel23 anneyimmm42 ya ben cinsiyet partisi yapacaktım yapamadik doktor kağıda yazmıştı veri ondan sorna hiç gitmedim detaylı bekliyorum
Miniktirtil Şahsen benim yanılma yok gibi zaten tek yumurta ikizleri 16. Haftamda erkek demişti detaylıda yine kesin erkek dedi doktorum zaten ultrosonda da gosteriyorlardi🙈
Demetarga Nursel23 13. Haftada kız dediler 17. Erkek olduklarını gördüler 😅 herşey allahtan sağlıklı olmaları dışında bi isteğimiz yoktu 🙏
Demetarga Ysmn5836 bende de öyle çıktı fark geçen hafta %29 ken bu hafta %25 dedi doktor. Başta çok kötü konuşuyorlardı sanırım şuan hep olumlu bakmak istediğim için daha normal konuşuyorlar
Eylul10 Bizim 12. Haftada bi kız bir erkek dedi doktorumuz. Öylede oldu tabii detaylıya kadar çok kaptırmak istemedim kendimi 😂
Ceyos27 Nursel23 12.haftada iki kız dediler 14 ve 15.haftalarda bir kız bir erkek dendi 19.haftada ise iki erkek olduğunu öğrendim 😂😂