Arkadaşlar ben 11 +2 hamileyim 8 aylıkta bir bebeğim var . Dr emzirmeye 1 yaşına kadar devam etmemi istedi bir zarırının olmayacağını sadece sütün tadının bozulacağını değiririnin aynı olacağını aynı şekilde cocuk dr emZirmemi söyledi . Tabi bide etrafımdaki insanlar var emzirme diyen ama bebeğim emiyor diş döneminde bırakmıyorda . Ne yapayım kafam çok karışık .