Damla22 Kızlar 40+1günlügüm sancılarım var acile geldik yatmışım yapılıyor 3 bucuk cm açılma var dediler dua edin hayırlısıyla saglıkla bebegime kavuşayım inşallah
Hilalgun Damla22 inşallah hadi sağlıkla kavuş bnmde günüm doldu dua et lütfen suniye gerek kalmadan başlasın 🤗🤗
Damla22 Çok şükür bu gece 01.40 da bebegime kavuştum rabbim kimseyi o darda bırakmasın hepiniz saglıkla hayırlısıyla kucagımıza alın inşallah