Bende gebeliğin başında tokso sonucu farklı çıkmıştı o yüzden enfeksiyon var denilmişti ıgm sınırda çıkıyordu hatta ilaç yazdılar ama ilacı bulamadık bugün yine kan verdim ama sonucu hem ıgg hem ıgm negatif şimdi bir sorun var mı yok mu anlayanlar bakabilir mi
30 haftalığım şuan