003kopan Dün doktor kontrolüm vardı ve normalde 37 haftaligim doktor bebek jcin baş geliş ve 38 haftayla uyumlu dedi erkenmi olur doğumum yoksa zamanindami 🤗
tazebiranne_hg04 003kopan bebeğine bağlı canım ama son haftalarda bebeğin haftasına bakıyorlar genellikle gelişimi kaç haftadan diye
003kopan tazebiranne_hg04 evett aynen işte 38 haftayla uyumlu dedi bide bel ağrılarım falan vardı doktorda günün gelmiş normal deyince galiba doğum yakın 🤲