NilAda16 15 haftalık hamileyim. Az önce içimde kanat çırpar gibi bir şey oldu pıt pıt pıt. Ard arda normal mi bu yoksa daha çok erkende ben mi öyle sandım. Bi an şok geçirdim 😍😍
eylulmomm @NilAda16 bende ilk öyle hissetmiştim canım Ard arda pıt pıt şeklinde bebeğimmiş ondan sonra hep hissettim 16 . Haftada hissetmeye başlamıştım bende