Bence iyi düşünmüş. Benim bebekte iri bı bebek, 3 hafta önden gidiyor. Normal doğum istediğim için şimdiden doğum kolaylaştıran egzersizlere başladım. Ağustos sonunda 3 kilo olmuş olursa papatya çayı, ıhlamur çayı içmeye bile başlarım 😃 çünkü 3.5 sonrası normal doğum biraz zor.