01bebegim Bugün kontrole gittim 7+3 haftalık kesenin görüldüğünü ve şüpheli kese olduğunu kalp atışının duyulmadigini söylediler 15 gün sonra kontrole çağırdı eğer kalp atışı olmazsa sağlıksız almamız gerekecek dediler Allah korusun napacagimi şaşırdım sizede böyle diyip bebeğinizin kalp atışını duydunuzmu bebeklerimiz hep sağlıklı olsun 🤲 Sürekli ağlıyorum korkuyorum birşey olucak diye hadi duyulmazsa Allah korusun 😔
Baby_loading Son zamanlar da ne kadar Cok olmaya basladi boyle dusukler, ya bos kese yada kalp durmasi ilk haftalar da, guzelim kalbini ferah tut Allahin dedigi oluyor Bende daha yeni dusuk yaptim kalbi durdu 8bucuk haftalik 😞 hayirlisi olsun hakkimizda
Aysekalkan Baby_loading ay sen hastane leri.gor sağlam bidene yok nerdeyse kimi kalp yeezligimdem kimi erken doğum dan kimi suyu az çok kim.hic gelismmis doğum bölümleri de perişan rabbim cekyecegimiz yükü vermesin şeker desen bayrağı almış eline zirverde😢
Tugceasil Benim ilk hamilelğim öyleydi genelde ilklerde oluyor muhtmelen boş gebelik. Hiç üzülme benim sonra bir oğlum oldu şimdide 2. Hamileyim