Elfnur 8-9 ay adet olmadığım zamanlarım oldu. Aşırı kiloluydum 50 kilo verdikten sonra saat gibi olmaya başladım. Bir dakika bile geçmiyodu adetim ama çok hastalanıyodum. Bir keresinde acile gittim dayanamıyorum ağrısına diye, doktor adetin bitince kadın doğum doktoruna görün dedi. Alttan muayene bile yaptılar. Yumurtalıkların rahmin çok güzel ne zaman istersen hamile kalabilirsin demişti doktor. Fazla kilon varsa ilk etapta onu vermeye çalış canım benim kilodan iç organlarım yağlandığı için olamıyodum