Merhabalar 12.haftada bebeğimin cinsiyetine doktor erkek gibi duruyor çıkıntısııda gösterdi benim çok şükür sağlıklı sıhhatli bir oğlum var, bu defa kız olsun çok istemiştim.Acaba doktorun bu haftada yanılma payı var mı?Hala kız olcak gibi geliyor bana acaba çok istediğimden midir bilmiyorum, herşeyden önce hayırlısını diliyorum ama içim hep kıza gidiyor .Erkek olsa kabullenmeyecek değilim, allahtan gelene razıyım sonuna kadar ama hep dua ediyorum yanlış mı yapıyorum?