Arsln96 hayir bebeginizin kilosu gayet normal, onunuzde 5 hafta var neredeyse ve bu haftanizdan sonra haftada 300 grama yakin aliyorlar. Uzulmenizi gerektirecek bir sey yok. Burada bazi kadinlar absurt kilolar yaziyorlar. Cogunun gebelik sekeri, bebek iriligi yuzunden son zamanlarinda ya da dogum sirasinda sorunlari oluyor. Hamileyken annenin cok kilo almasi ne kadar zararliysa, cok kilolu bebek de iyi bir sey degildir.