NslhnAltun5580 Sabah ki salgın postumdan sonra pcr test i verdim ve sonuç pozitif Covid olanlar naptınız nasıl beslendiniz ilaç kullandınız mı ? 28 haftalık gebeyim
zeynepikra_61 NslhnAltun5580 Çokca geçmiş olsun 🙏🏻 Sadece parol veriyorlar diye biliyorum 🤷🏻♀️ Onun haricinde bol sıvı tuket meyve falan vitamin amaçlı 🙏🏻 Kan sulandırıcı falan diyorlar ama herkese veriyorlar mı onu bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
Annekusumm NslhnAltun5580 bende pozitifim ve ağır atlatıyorum Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum tecrübeli olanlar dan öneri bekliyorum😔
Vicibici NslhnAltun5580 Hiç ilaç kullanmadım. Limonlu ballı ılık su , ballı süt, suda eriyen c vitamini, meyve, sebze ve yoğurt hatta bazen ev yapımı turşuyla suyundan faydalandım. Ateşiniz varsa parol içebilirsiniz.
Srdm NslhnAltun5580 bana doktorum ocean vitamin c kapsülünü kullanmamı söyledi bugün ona başladım devamlı limonlu seyler içiyorum su çok içmeye çalısıyorum
Berensmoms19 Parol içtim günde 2 bardak ıhlamur içtim pekmez şerbeti içtim öyle atlattım geçmiş olsun 🙏🏽
NslhnAltun5580 Berensmoms19 aile hekimi bana da öyle dedi paroladan başka ilaç verilmiyor dedi doğal yollarla atlatmaya çalışacağım
benkosarim NslhnAltun5580 bol bol su için tavuk suyuna çorba eğer yapabilecek biri varsa çok iyi geliyor c vitamini alın şeftali kavun karpuz vücutta su tutacak meyveler özellikle yiyin sıcak duş çok iyi geliyor nefes alabilmek için ben parol içmedim genel olarak ama hastaneye gittiğimde oksijen bağladılar ben de kötü ve ağır geçirdim süreci daha bir hafta oldu hala öksürük kaldı ama size tavsiyem şu tavuk suyu çorbayı her gün içmeye bakın ya da kemik iliği ile çorba çok iyi geliyor Allah şifanızı versin hepinizi
NslhnAltun5580 benkosarim çok teşekkür ederim tavsiyenize uyacağım doğal yoldan güzel yöntem yok Rabbim beterinden korusun 😞🤲🏻
cileklicookie NslhnAltun5580 bende 28 haftalik gebeyim 3 gündür siddetli bel kasik ve sirt agrim vardi bugun pcr pozitif cikti bizimde 😔😔
NslhnAltun5580 cileklicookie çok geçmiş olsun umarım hafif atlatırsınız güzel tavsiyeler vermiş burda arkadaşlar onları yapmaya çalışalım
Annekusumm cileklicookie benimde korona olduqumu bilmeden 2 qun bel ve kasik agrisi yasadim 3.gun agrlastm meger korona olduqum icinmis o agrilar
cileklicookie NslhnAltun5580 hic baska belirtim yok siddetli sirt boyun eklem agrim var sadece 27 aylik kizim var evde oda pozitif kucagimdan inmiyor onu kucakta tasimaktan agrim daha cok artiyor ama öksürük ates vs henuz başlamadı bizde
cileklicookie NslhnAltun5580 doktorum gunde 3 adet parol icebilirsin dedi canim bilgin olsun ates olmasi durumunda da parolun surubunu ve ya varsa calpol surup alabilirsin dedi Kan sulandirixi vermedi ama karantina dan sonra hemen muayneye gel dedi Inan sirt agrim cok var sadece beni o mahvediyoelr adim dahi atacak halim kalmadi