Kızlar bir önceki bebeğimi karnımda trizomi 18 sebebiyle kaybettim 2 ye hamileyim 11+4 olduk ikili tarama testine girdim sonuçları çıkmış doktorum aradı sonuçlarında hiçbir şey yok tertemiz endişelenicek bir şey de yok ama yarın acilen yanıma uğraman gerek sonuç hakkında konuşucaz vitamin reçeteni de veririm dedi. Acaba sonuç kötü de bana mı söylemek istemedi telefonda yüz yüze söyleyecek neden acil çağırmış olabilir çok kafamı taktım stres oldum 🥺