Merhaba arkadaşlar, daha önce bir düşük ve bir kimyasal gebeliğin oldu. Aslında testte koyu olmayan ikinci çizgiyi gördüm fakat yinede sevinemiyorum kötü bir şey olursa diye. Testi biraz erken yaptım adetim yarın. Yurtdışında olduğum için hemen kan testine de gidemedim sadece sizden dua istemek için yazıyorum sevgiler🌟