Merhaba arkadaşlar
29+5 de bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum diye gittiğim hastanede kalp atışının yavaşladığını acil doğuma almam lazım diyerek beni doğuma aldılar sezeryanla doğum yaptım bebeğim 2 gün yaşadı kalbinde herhangi bir sıkıntı çıkmadı otopsi yaptırdım cmv virüsü diye illet denen bişeye yakalanmışım oda bebeğimin organlarına sarmış o yüzden yaşayamamış 4 buçuk ay oldu bidaha ne zaman hamile kalabilirim cok zor geçiriyorum zamanlarımı hergün ağlıyorum belki ikincisi bana mucize ve ilaç gibi gelir diye düşünüyorum Sezeryan doğum yapıp hemen hamile kalan var mı herhangi bir sıkıntı oluyor mu