BuseBasderici ne güzel dua etmişsiniz.Gözünüz aydın olsun. Benim de erken doğum riskim var ama her anne adayı gibi bir sürü negatif olasılıklar da aklıma gelip hüzünleniyorum. Böyle güzel haberler alınca da kendime olmuş gibi seviniyorum. Sağlıkla zamanında kucağımıza alalım ve doya doya evlat kokusunu içimize çekelim. İsteyen hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın Allah’ım. 🙏🏻🙏🏻